måndag 15 augusti 2011

renovering pågår...



Nu är det fullt kaos här hemma igen. Massa saker överallt och för tillfället så bor jag i en 1a. Har burit ut sängen till vardagsrummet för imorgon kommer de och tapetserar om i sovrummet. Äntligen! Kommer ju inte ens ihåg hur tapeten såg ut som jag valde, vet att den var vit.
Ska bli skönt att få fixa iordning sovrummet som första rum. Har aldrig fått till just det rummet i någon av de lägenheter jag bott i tidigare. Men det ska det bli ändring på nu!

Imorgon väntar sovmorgon... Klockan står på 07.45. Sov gott!

1 kommentar:

  1. Härligt att få det fixat! Jag längtar tills vi styr upp saker här, helst vill man göra allt på en gång! :) Spännande att se hur det blev sen!

    Vi ska också fixa sovrummet när vi har ork och pengar. Har nästan klart för mig hur det ska vara men är öppen för idéer! :)

    SvaraRadera