lördag 20 augusti 2011

Gamenight...

Fredag och det har de två senaste veckorna betytt gamenight. Igår var jag, Kicki, Pawel och Berssa och spelade discobowling. Tjejerna vs killarna och det gick ju bra. Kicki vann och Berssa slog mig på sista serien men tjejerna vann totalt!
Efter bowlingen slöt Maria upp och det blev filmtittande.

Idag vaknade jag allt för tidigt och kunde absolut inte somna om. Så jag fixade frukost, kaffe och sen bäddade jag ner mig i soffan och kollade på en film. Mys och nu känns det att hösten är på väg.
Resten av dagen har innehållit städande, msn-dejt med Sarah ♥, promenad och nyss fick jag ett trevligt telefonsamtal. Ser verkligen fram emot början av kommande vecka.... ;)

Nu; hoppa in i duschen och sen väntar film & pizzakväll tillsammans med Maria!

2 kommentarer: