lördag 13 augusti 2011

en liten "lugn" minigolfrunda...







Igår skulle det spelas minigolf på Slussen. Jag, Kicki, Pawel och Berssa skulle spela en trevlig liten runda. Nu hör det till saken att alla vi fyra är extrema tävlingsmänniskor så det var en hel del svordomar, psykningar, elakheter och pikar som utbyttes innan rundan va slut. Igår tog jag på mig rollen som förlorare och redan efter halva rundan hade jag tappat sugen så därför lekte jag mest.
Efter golfen ville vi spela bowling men den skulle stänga när vi kom så den matchen blir senare. Istället blev det rally till affären för chips & dipphandling innan vi avslutade kvällen med lite skräckfilm. Finfredag!

1 kommentar:

  1. hahhaha men ATT jag känner igen de där beteendet dåå.

    går int.vill int.jag ä int mää mer.

    SvaraRadera