torsdag 15 juli 2010

kamikazekråkor

Just nu hade jag planer på att sitta på balkongen och sola men tydligen har alla stans kråkor planer på att flyga precis över huvudet på mig och sen över mitt hus, om och om igen...Ingen lust att sitta där då och bara vänta att någon ska flyga fel eller bajsa på mig. Usch!

Hade planer på att gå till gymmet idag efter en veckas förkylning. Men kroppen kändes inte helt hundra imorse så det blev en lång powerwalk istället. Gick upp mot Lugnet och sen gick jag på Jungfruberget, min favoritrunda. Så härligt att gå i skogen när det är såhär varmt. Doften av varm skog är det bland det bästa jag vet!

Nu blir det dusch, lunch, en liten loppisrunda och sen glass i solen med Camilla!

3 kommentarer:

  1. Blev visst ingen uppdatering för min del, fick inte till något bra och då är det lika bra att låta bli. Tack för i kväll, trots att jag va ganska trött. Nästa gång har jag inte jobbat innan och vi får ta den där glassen eller en smarrig fika.

    SvaraRadera
  2. Typiskt att solen mestadels ska skina med sin frånvaro en dag som denna. Satt ute ett tag tidigare men gick bara i moln hela tiden, inget tålamod när jag är ensam :) Se nu till att få en skön helg så ska jag ha detsamma.

    SvaraRadera
  3. Aj då, ja det där var ju faktiskt lite roligt. (För mig) Dock inte för dig ... hoppas du får tag på en ny dator snarast.

    SvaraRadera