tisdag 6 juli 2010

fairly nuts





Ikväll blir det glass i stora lass. Ben & Jerry´s sålde glass inne på festivalområdet men köerna ville aldrig ta slut så nu köpte jag hem glassen istället. Vaknade tyvärr med halsont imorse så då får man också är glass som medicin.

En av mina närmaste vänner har flyttat hem till Falun igen och idag var jag och kikade på deras lägenhet. En jättefin ljus lägenhet med mysig balkong. Om de dessutom tog ner några hus så skulle vi kunna stå och vinka till varandra. Skönt att ha en vän så nära så man bara kan springa över på en kopp kaffe!

Nu ska jag nog möblera om vardagsrummet innan det ska mumsas glass.

2 kommentarer:

  1. Den där glassen är uuunderbar. Åt den häromdagen. ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag blir sällan avundsjuk men nu blev jag faktiskt det. För det första lockar du med glass och för det andra har en av dina bästa vänner flyttat så nära. Inte nog med att jag saknar mina finaste, även jag vill bo mitt i centrum och kunna vinka till något jag känner. Känns som det får vänta ett bra tag. Känns som att även jag måste få mig en ben&jerry i dag. Gaah!

    SvaraRadera