tisdag 13 juli 2010

2010.07.13

Vissa dagar är helt enkelt bara bättre än andra. Idag var det en dag med det lilla extra. Inledde dagen med en powerwalk innan jag sms Kicki och hörde ifall hon hade lust att åka och bada. Sagt och gjort. Jag, Kicki och hennes syster Agnes gick till Kålgår'n och solade (trots alla moln) och badade. Efter ett tag kom åskan in så vi vandrade tillbaka till stan för lite lunch på Piacetto innan det blev shopping. Råkade få med mig ett par skor hem.. De ska jag nog inviga på lördag för då blir det drinkar och dans!
Ikväll har det även blivit massa mys med en speciell person. Undra om morgondagen bjuder på lika mycket roligheter.

Fy tusan, livet leker verkligen just nu and I love it!

2 kommentarer:

  1. Maria, Maria. Jag kommer inte bege mig i väg till Uppsala, så om du har lust för en glass i solen i morgon kväll efter jobbet är jag på? Har nog inte fått ditt nummet så kunde inte messa men ja, jag kollar datorn i morgon förmiddag innan jag börjar så märker vi om du kan eller ej. Slutar 17.00

    SvaraRadera
  2. Då ses vi i morgon! (I morgon, i morgon) Kom gärna förbi tio över typ så hinner jag byta om.

    SvaraRadera