onsdag 25 augusti 2010

snart så...

Nu börjar det bli hög tid att köpa en ny dator. Är sugen på att skriva av mig och det är svårt när man bara har några få minuter över när man är på jobbet. Ingen större lust att stanna kvar här extra heller.
Snart drar även min högskolekurs igång och då MÅSTE jag ha en dator eftersom kursen är internetbaserad och allt sker över internet. Ska bli hur kul som helst att läsa igen och få träna sina arma hjärnceller som förvinner mer och mer för varje dag. Längtar tills jag får hem alla böcker som jag ska läsa.

Annars rullar livet på i vanlig ordning. Jobb, träning och vänner. I helgen väntas festligheter och det ser jag framemot!

Ikväll väntar också en vända på Kupolen. Vill ha massa nya höstkläder i min garderob!

1 kommentar:

  1. Ja nu är det fan på tiden att du investerar i en dator. Vi får träffas snart, ser fram emot en höstfika och bara mysa ner sig och babbla lite. Först måste jag bli frisk ... Njut av en trevlig helg med vänner och den där shoppingrundan lät lovande.

    SvaraRadera