fredag 6 augusti 2010

friday morning

Snart två veckor avklarade på jobbet och nu börjar det kännas ganska ok att jobba faktiskt. Vardagsrutinerna blir lättare att följa och med vardagsrutiner menar jag träningen. För det är nästan det enda jag gör förutom att jobba. Igår var jag på ett medelpass på friskis med en ny ledare. Jätteroligt pass och jobbigt var det. Resultaten börjar synas lite nu och det peppar en att fortsätta träna, träna, träna.

Något annat jag börjat med är att sova middag. Fy tusan vad skönt det är! Har aldrig tillåtit mig att göra det förut men sova är ju bland det bästa som finns så varför inte ta en tupplur även på dagen? =)

Nu är det dags att börja jobba lite, snart kommer kidsen!

3 kommentarer:

  1. Inte förrän efter att jag läst sista meningen som jag sneglade ner till tiden och ser hur tidigt du uppdaterade och satt vid datorn. Tack så jättemycket Maria, eftersom jag jobbat hela helgen har jag haft en ledig dag i dag. I morgon ska jag tillbaka igen. Och de där resultaten gillar jag, kom igen Maria. Kom igen! Du är så bra och en riktig kämpe som orkar och tar dig tid till träningen. Allt handlar om inställning och det tror jag.

    SvaraRadera
  2. Tack snälla, ja du. Nu är även jag 25 och det är fan och med den bästa åldern. Det tror jag med och även jag hoppas stanna där. Allt därefter kommer inte firas, möjligtvis 30 årsdagen :)

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är som tränar. jag önskar jag vore lika duktig! Jag borde vara de men är inte de! haha!!

    Men kämpa på du;)

    SvaraRadera